dayenneinamerika.reismee.nl

Highschool jaar in Amerika

Zoals veel van jullie al weten ga ik eind juli of in de maand augustus voor 10 maanden naar Amerika om daar een jaar highschool te gaan volgen.

Op dit moment weet ik nog niet mijn exacte vertrek datum en waar in Amerika ik zal gaan verblijven. Ik ben al wel geaccepteerd en nu is het dus wachten op een gast gezin. Op het moment dat ik een gastgezin heb zal ik een blog schrijven over het gezin en de plaats waar ik terecht kom.

Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn avonturen. Schrijf je rechts in om mijn blog te volgen dan krijg je een mailtje wanneer ik een nieuw verhaal heb geschreven.

Groetjes Dayenne van Holland

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active