dayenneinamerika.reismee.nl

Nyc, First Week and Labor day weekend

NYC,

Op 20 augustus in de ochtend vertrok ik samen met 9 andere nederlandse studenten en met begeleider susanne vanaf Schiphol naar Newark Airport. De vlucht duurde ongeveer 8 en een half uur. Eenmaal aangekomen ging het allemaal redelijk snel omdat we maar met een kleine groep waren. We hebben ruim anderhalf uur gewacht op de bus die vervolgens helemaal verkeerd reed naar het hotel. Toen we in het hotel aankwamen ging iedereen gelijk naar de kamer om wat uit te rusten en na wa gezwommen te hebben en wat kaartspellen kregen we eindelijk wat te eten. Na het eten ging de halve groep naar bed en de andere helft bleef wachten totdat de duitse en franse studenten zouden arriveren. op donderdag en vrijdag hebben we van alles bekeken in New York en zijn ook nog naar coney Island geweest waar ik samen met Jenna in The Thunderbolt ben geweest die eind juni is geplaatst. Ook zijn we in de cyclone geweest wat 1 van de oudste achtbanen ooit is. (alleen gemaakt voor kleine mensen)

First Week with My Family,

Op zaterdag avond rond half 7 vloog ik na wat vertraging door naar Portland. Daar werd ik opgehaald door mijn hostparents en mijn 3 zusjes. Na ongeveer een half uur in de auto kwam ik aan bij het huis en kon helemaal niks zien doordat het heel donker was. De volgende ochtend was wel ff wennen maar toen ik naar buiten keek zag ik dat het hier dus echt heel groot is! Op de zondag kreeg in tour op de golfkar over het terrein en heb ik met iedereen kennis gemaakt die op het terrein woont. Op maandag had ik mijn eerste soccer practise en hij duurde gelijk 3 uur :O. Ik kreeg de vraag of nederland in canada was en een heleboel meiden moesten daar gelijk heel hard om lachen. Op dinsdag ben ik naar de zoo geweest en ik had toen ook in de avond weer een training voor soccer. Op woensdag had ik weer een middag training en ben ik sochtends wezen varen in het beekje op het terrein van de familie. S'avonds heb ik voor de eerste keer smores gehad. Op donderdag had ik mijn eerste training met het Junior Varsity team (ook wel het B team). Verder was de donderdag vooral relaxen. Op vrijdag ochtend had ik weer soccer training en ben daarna samen met Jason (My Hostdad) naar costco geweest om inkopen te doen voor het weekend. Smiddags ben ik langs geweest bij mijn gastzusje op een daycare/Pre School.

Labor Day weekend,

Vrijdag rond het avond eten kwamen er gasten op de family farm. Het waren 2 volwassenen met 4 zonen. van 13,11,9 en 7. Ik heb toen met hun rondjes gereden op de golfkar en ik heb zelfs mogen rijden op 1 van de dirtbikes die ze hier hebben. Op zaterdag kwam er nog een familie met weer 4 kinderen. 3 jongens en 1 dochter van 14,12,12 en 9. Die wouden natuurlijk ook gebruik maken van de golfkar en quads en dirtbikes. op zondag kwamen er nog 2 families. 1 met 6 kinderen en 1 met 3 kinderen. Het was dus erg druk. Maar wel heel gezellig. Op zondag avond heb ik samen met Ryan en Brandon lasergame gedaan in het donker tegen mijn hostdad en tegen hun vader. Uiteindelijk na 2 potjes stond het 1-1 maar er was geen tijd meer voor een tie breaker het was al 11 uur en iedereen was uitgeput.Van kikkers vangen tot het rijden op een golfkar. Van discgolf tot aan lasertag. Van zwemmen in het beekje tot trampoline springen. Achteraf gezien kan ik dus zeggen dat we veel hebben gedaan. Op zondag avond vertrokken de families weer richting huis. Op 1 na die zijn vanmiddag na de lunch vertrokken! Ik kan zeggen dat ik na dit weekend een heleboel kleine broertjes en zusjes erbij heb.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active