dayenneinamerika.reismee.nl

Storing-Gastgezin en Vertek

Heey lezers,

Enkele weken geleden is er een storing geweest bij de reismee site en dit betekend dat alle leden die mij volgde weg zijn. Voor de gene die al lid waren en de gene die dat nog niet waren en alsnog een mailtje willen als ik een nieuw verhaal heb geschreven kunnen rechts--> hun Email adres invullen en dan krijg je een melding als ik een nieuw verhaal heb geschreven.

Gastgezin:

Op woensdag 7 augustus om half 11 in de ochtend ging de telefoon. Het was Travel Active. Ze vertelde me dat ik aankomende tien maanden in Brush Prairie, Washington state ga wonen. Brush Prairie ligt 25 minuten van de grote stad Portland (Oregon) af. het gezin bestaat uit een vader en moeder van 38 en 3 dochters van 10, 7 en bijna 4. Ze hebben een family farm maar hebben geen huisdieren. Ze wonen daar met heel veel familieleden bij elkaar en rijden op het terrein rond met verschillende voertuigen waaronder een golfkarretje of de quad. Mijn komende schooljaar zal ik doorbrengen op CAM Academy High School. De school heeft rond de 480 leerlingen en is een van de beste scholen in de staat. Ze hebben geen sportteams maar daarvoor kan je terrecht op 1 van de andere Highschools in de regio. Doordat mijn Hostvader Soccer coach is van het meisjes team op Battle Ground High School kan ik daar mee voetballen. Ik maak volgend jaar dus deel uit van Battle Ground High Shool (BGHS) Tigers.

Ik zal woensdag 20 Augustus om 9:15 in de ochtend met een deel van mijn medestudenten naar New York vliegen om daar een paar dagen de toerist uit te hangen. Vanuit New York vlieg ik op zaterdag door naar Portland International Airport waar ik opgehaald wordt door mijn gastgezin. Gelukkig hoef ik niet over te stappen maar heb ik een directe vlucht die rond de 6 uur duurt.

' I will live the country life and will be in the busy city in 25 minutes '

Reacties

Reacties

Celine

Heeeeeel veel succes en plezier alvast hoop nog is wat van je te horen xxxx oud klasgenootje celine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active